naar Niagara - Reisverslag uit Toronto, Canada van janmartonels - WaarBenJij.nu naar Niagara - Reisverslag uit Toronto, Canada van janmartonels - WaarBenJij.nu

naar Niagara

13 Mei 2014 | Canada, Toronto

Van Toronto naar Niagara waterval

Vanmorgen na het ontbijt de koffers weer gepakt en in de auto gezet. Een laatste check de sleutel ingeleverd. Een toeristische route naar Niagara on the Lake genomen. Zwager Jan is jarig en wat hij en Ton niet wisten was dat zij om 02,00 uur een Helikopter vlucht gingen maken. Eerst stond wij bij het verkeerde vliegveldje maar wij waren nog op tijd bij de goede helikopter. Dat gezicht van de mannen zullen wij nooit vergeten! Nadat zij weer op de grond stonden zijn wij naar het huis gereden dat we nu gehuurd hebben. Een mooi huis met een veranda. Het is hier nog steeds 25 gr. Dus we konden heerlijk buiten zitten vanavond. De watervallen zijn nog steeds erg indrukwekkend en je vraagt je zelf nog steeds af waar al dat water vandaan komt!!! Morgen weer verder kijken en dan ook een boottocht met de maid off the mist
Groetjes van ons allen
Els

• 13 Mei 2014 - 20:00

Joke:

Klinkt allemaal erg leuk.
    Met helikopter vliegen is denk ik wel heel leuk.
    Veel plezier met elkaar groetjes Joke

• 14 Mei 2014 - 09:07

Marijke:

Wat een spectaculair verjaardagskado! Mar, geen spijt dat je niet mee ging?

• 21 Mei 2014 - 16:20

Wil Van Buuren:

mooi daar hoor. leuke foto's