verslag van halve dag - Reisverslag uit Toronto, Canada van janmartonels - WaarBenJij.nu verslag van halve dag - Reisverslag uit Toronto, Canada van janmartonels - WaarBenJij.nu

verslag van halve dag

13 Mei 2014 | Canada, Toronto

Hoi,

Vanmorgen heel vroeg wakker geworden omdat het vreselijk ongerede en kei harde regen ( 04.00 uur) om 6 uur regende het nog en om 7 uur en om 8 uur ook nog!!!! Voor 9 uur waren we allemaal op en gewassen en aangekleed. Lekker ontbijtje op en toen op weg naar Amerika. Wat een .......rare mensen zijn dat. Binnen 5 minuten waren we bij de grens en toen begon het. Eindelijk aan de beurt en de "vriendelijke" man vroeg wat we kwamen doen. Na een poosje bestuderen van onze paspoorten en of we al eerder in Amerika waren geweest? Kon hij toch in z'n computer zien. Toen kreeg ik een klein briefje, moest de auto aan de kant zetten en we moesten naar binnen, melden op de 2e verdieping en daar zouden we onze paspoorten weer terug krijgen met stempels!
Daar eindelijk aan de beurt moesten we om de beurt vingerafdrukken en een foto laten maken??? Toen dat weer gedaan was moesten we nog ff afrekenen aan de volgende balie$6 pp. Oplichters, dat alleen voor een stempeltje.
Daarna kon het feest beginnen, eerst wat rondgelopen door het park en een paar foto's gemaakt. Toen richting Maïs of the Mist, tickets gekocht, slechts $ 17 pp en met de lift naar beneden en ingescheept met onze mooie regenponcho's aan. Het was in een woord en geweldige ervaring!!
Het was alle moeite waard om mee te maken. De foto's volgen nog want we zitten nu bij Tim Hortons's met een niet zo snelle verbinding.
Vanmiddag nog wat sightseeing doen aan de Canadese kant en dan vanavond in onze villa dineren. Morgen gaan we dan op weg richting Waterloo/Kitchener naar de Mennonieten (Amish)
PS na de regenbuien weer een strak blauwe lucht en weer een graad of 26.

Groetjes van ons 4 en.

• 14 Mei 2014 - 20:30

Wil Van Buuren:

Leuk om te horen hoe het gaat. Ik volg jullie. Ben benieuwd naar de foto's