toerist - Reisverslag uit Toronto, Canada van janmartonels - WaarBenJij.nu toerist - Reisverslag uit Toronto, Canada van janmartonels - WaarBenJij.nu

toerist

22 Mei 2014 | Canada, Toronto

Hallo allemaal,

Gisteren een soort rustdag gehouden, lekker uitslapen (tot 07.30 uur) op het gemak ontbeten. Bob Jan en ik zijn naar de fanshop van de Ottawa Senator (ijshockey) geweest en de dames zijn wezen shoppen bij het Bayshore winkelcentrum. De rest van de dag in alle rust doorgebracht.
Vanmorgen om 10.00 uur zijn we met zijn allen vertrokken naar Montreal.
Na een rustige rit van 2,5 uur Montreal bereikt en redelijk eenvoudig ons appartement gevonden. Best een grote stad trouwens.
Na alles uitgeladen te hebben en de kamers verdeeld zijn we richting down Town gewandeld. Eerst naar mout Royal vanwaar een prachtig uitzicht over de stad en de St. Lawrence. Daarna door een heeele lange straat richting gewandeld. Tot en met China Town. Daar hebben we heerlijk gegeten in een restaurant op de 6e verdieping van een of ander Chinees warenhuis. Het zag er prachtig uit (ook schoon) en het eten was buitengewoon lekker.
Na het eten rustig terug gewandeld (3 km) We kwamen van alles tegen, bedelaars, junks, leuke bars/restaurants, theaters(rode verlichting) en mijn witte Lamborghini. Nog wat boodschappen gedaan voor het ontbijt. Nu doen we nog ff een biertje en dan gaan we morgen naar Québec.

Groetjes,

janmartonelsbobjoke

• 22 Mei 2014 - 06:07

Corrie En Leon:

Mijn auto is net zo, mooi hè? In Montréal en Québec wordt het een overstap van Engels naar franstalig, das weer ff omschakelen. Mooie natuur en fauna, geweldig. Groetjes van ons.