bij Joke en Bob - Reisverslag uit Toronto, Canada van janmartonels - WaarBenJij.nu bij Joke en Bob - Reisverslag uit Toronto, Canada van janmartonels - WaarBenJij.nu

bij Joke en Bob

20 Mei 2014 | Canada, Toronto

Hier zijn we weer,

We zaten 3 dagen in Algonquin Park en daar was de internetverbinding niet zo, vandaar.
We hebben daar een paar hele leuke "hiking trials" gedaan, (boswandelingen) en daar hebben we bijzonder van genoten. Vooral het Groote aantal eekhoorns wat we hebben gezien was erg leuk. De foto's van de Moose hebben jullie al op Facebook kunnen zien en ik moet zeggen, dat was heel indrukwekkend, vooral de laatste die wel tot op 2 meter bij ons kwam. De eland was lekker water aan het slobberen hij bleef rustig doorgaan voor langer dan tien minuten. Hij ging pas weer het bos in toen er twee motoren langs kwamen. Het was erg indrukwekkend. Wat ook wel lekker was dat het weer op ging knappen. smorgens toen wij wakker werden was het wel -2 graden maar in de loop van de dag werd het 20 graden.
Gisterochtend zijn wij om tien uur uit ons huisje gegaan om rustig naar Kanata te toeren. Het was een mooie rit van vier uur rijden inclusief een lunch in een leuk restaurant aan een meertje. Om drie uur waren we bij joke en Bob. Het was een warm weerzien. Ze hebben een heel mooi huis met ruimte genoeg. Voor ons allen. Vandaag zijn we Down Town toeristje wezen spelen.in Ottawa zijn we naar het tulpfestival geweest. Dat schenkt Nederland elk jaar Aan Ottawa omdat de koningin in de oorlog hier heeft gezeten.( dus van ons belasting geld) Best leuk om dat na 25 jaar weer terug te zien.
Nu zitten we in de tuin een drankje te doen en gaan dan lekker eten de temperatuur is hier ook nog 25 graden dus alles is hier ok

Groetjes van ons allen.

Marrie jan ton els