beklimming - Reisverslag uit Toronto, Canada van janmartonels - WaarBenJij.nu beklimming - Reisverslag uit Toronto, Canada van janmartonels - WaarBenJij.nu

beklimming

26 Mei 2014 | Canada, Toronto

Hallo Allemaal,

Na het ontbijt vanmorgen hebben we de Mont-Tremblant (berg) "beklommen" Deze berg is 875 meter hoog. Eenmaal boven hebben we een wandeling van 2,5 km gedaan rondom de berg. Prachtige vergezichten! Na de afdaling per kabelbaan, het bergdorpje/ski-oord doorgewandeld en een bakkie koffie gedaan.
Daarna naar het benedendorp om te lunchen en gelijk nog wat boodschappen gedaan voor het avondeten. Toch maar weer de bbq opstoken, een spiksplinternieuwe buitenkeuken op gas.
Morgen vertrekken we weer van ons golfresort en gaan dan weer naar Kanata om bij Joke en Bob nog 2 nachten door te brengen. Donderdag gaan we dan weer richting Toronto want dan zit het er weer bijna op.

Groetjes,

JanMarJokeBobElsTon

• 27 Mei 2014 - 12:07

Wil:

korte mouwtjes in de sneeuw brrr.
    jullie vermaken je wel zo te zien. :-)

• 27 Mei 2014 - 17:24

Hans En Marijke:

Wat een super sportieve vakantie! Volgende week lekker vrij, om bij te komen ?

• 27 Mei 2014 - 22:46

Corrie En Leon:

Wat een prachtig uitzicht op die berg, als ik geen hoogtevrees had zou ik hem ook zo bedwingen, alleen al voor het uitzicht. Dat bbqen is wel echt Canada hè? Ik hoor mijn zus er ook altijd over, als er iets te vieren is is er bbq, en als er niets te vieren is is er ook een bbq. Geniet er nog maar even van. Groetjes van ons.