toeristen in Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van janmartonels - WaarBenJij.nu toeristen in Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van janmartonels - WaarBenJij.nu

toeristen in Toronto

12 Mei 2014 | Canada, Toronto

Hallo,

Vandaag toeristje gespeeld in Toronto. Vanmorgen eerst een lekker ontbijt op met een lekker bakje thee. Daarna eerst met de auto de route van de hop on hop off bus gedaan. Onderweg ook gestopt bij een heeeeeel groot winkelcentrum (Eatons) daar ff rond gelopen, er moest ook nog een jurkje gekocht worden?!?! Daar in de buurt ook nog boodschappen gedaan in een supermarkt, we eten zo meteen pasta. Er was toevallig ook een LCBO winkel dus gelijk maar wat rose en bier gekocht. 's middag eerst ff onder onze flat geluncht bij het fan cafe van de Blue Jays. Daarna door de stad gewandeld langs veel terrasjes en doorgelopen naar Chinatown. Op de terugweg toch maar een terrasje gepakt. Nu in ons appartement ff een drankje en zo meteen koken en eten.
Morgen gaan we naar Niagara Falls en blijven daar ook 2 nachten.

Wordt vervolgd.

• 12 Mei 2014 - 06:53

Miranda Palm:

Jurkje gekocht? Nu al?
    Dat kan maar voor 1 iemand zijn geweest!!
    Groetjes

• 12 Mei 2014 - 08:37

Anita:

Jan, Hartelijke Gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele fijne dag toegewenst door ons allemaal in Den Haag en zeven huizen. groetjes XXXXX

• 12 Mei 2014 - 10:17

Huub:

Zo te lezen en te zien hebben jullie het weer goed naar jullie zin. Geniet ervan. Mooie foto's vanaf de CN toren zeg. Ben nu al benieuwd naar de foto's van de Niagara watervallen. Have fun.

• 12 Mei 2014 - 10:24

Ingo:

Je hebt het maar weer goed voor elkaar. Heel veel plezier!

• 12 Mei 2014 - 12:03

Miranda: